Hjælp

Hvordan får jeg mine billetter? Hvordan får jeg mine billetter?
Hvornår spilles kampen? Hvornår spilles kampen?
Hvor sidder jeg på stadion? Hvor sidder jeg på stadion?
Er der børnerabat? Er der børnerabat?
Sidder vi altid samlet? Sidder vi altid samlet?
Er der gebyrer i jeres priser? Er der gebyrer i jeres priser?
Jeg har et spørgsmål eller en klage? Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Hvordan får jeg mine billetter?

Den bestillingsbekræftelse vi sender til dig pr. e-mail, skal du printe ud, og medbringe til Madrid. Skal du se Real Madrid, ombyttes bestillingsbekræftelse til originalbilletterne hos vores lokale agent i det centrale Madrid. Skal du se Atletico Madrid, ombyttes bestillingsbekræftelse til originalbilletterne ved deres stadion Estadio Wanda Metropolitano. Du skal altså ombytte din bekræftelse til dine originale fodboldbilletter, FØR du tager ud til fodboldkampen. Åbningstider, ombytningsadresse, telefonnumre m.m. sendes til dig med din bestillingsbekræftelse.
Tilbage til Hjælp

Hvornår spilles kampen?

Den præcise kampdato og klokkeslæt fastlægges ca. 5-9 dage før kampweekenden. Weekendkampe spilles altid lørdag eller søndag, og hverdagskampe spilles altid tirsdag eller onsdag. Starttid for kampen svinger meget, men kick off er typisk mellem kl.15:00 og 22:00. Disse variabler skal du tage højde for når du bestiller og planlægger din rejse til Madrid. Vi kontakter dig ikke med endelig dato & tid, men vi vil så vidt muligt prøve at skrive endelig dato på vores hjemmeside 3-5 dage før kampweekend.
Tilbage til Hjælp

Hvor sidder jeg på stadion?

Du vil altid blive placeret blandt hjemmeholdets tilskuere eller i neutral zone. Dvs. Du må på ingen måde bære trøjer, huer, halstørklæde eller andet med modstanderens logo eller farver. Du må heller ikke vise sympati for modstanderens hold. Overholder du ikke disse regler kan du blive nægtet adgang til stadion, eller blive bortvist. Når du bestiller dine billetter, vælger du placering blandt KATEGORI 1, 2 eller 3. Her vil du også få en nærmere beskrivelse af kategorierne. Vi kan ikke garantere eller bestille bestemte pladser indenfor kategorierne. Vi garanterer kun pladser inden for ovennævnte kategorier!
Tilbage til Hjælp

Er der børnerabat?

Ja, har du børn med under 4 år kommer de gratis med til fodbold i Madrid, så længe de kan side på skødet af en voksen. Alle der er fyldt 5 år betaler fuld pris her på siden.
Tilbage til Hjælp

Sidder vi altid samlet?

Bestiller I mere end 2 billetter kan vi ikke garantere at I sidder samlet. Men du vil dog altid, uanset antal billetter få pladser ved siden af hinanden, lige foran hinanden eller lige bagved hinanden. I kan godt risikere at blive delt op 2+2, 2+3, 3+3, 2+2+3 etc. Grunden er, at det er klubberne der fordeler vores billetter, og nogen gange kan de og vi ikke få puslespillet til at gå op, og bliver nød til at dele jer op. Men igennem os, kommer I ALDRIG til at sidde alene, altså får single seats, f.eks. 1+1, 2+1 3+1, 3+2+1 etc. Dette er vores garanti til dig, og er en service som mange andre agenter ikke kan levere. Bliver I delt op, vil vi og vores agent gøre alt for I komme til at sidde så tæt på hinanden som overhovedet muligt.
Tilbage til Hjælp

Er der gebyrer i jeres priser?

Ja, den påtrykte pris på de billetter I får udleveret i Madrid, er priser gældende for medlemmer af Real Madrid og Atletico Madrid, altså medlemmer der har billet til hver hjemmebane kamp i hele sæsonen, og derfor væsentligt billigere end de priser vi køber billetter til. Vi køber billetter op i juli/august måned til hver kamp i den nye sæson, til en pris der er mellem 25% og dobbelt så dyr som den påtrykte billetpris. Specielt til A-kampene, f.eks. mod FC Barcelona, Villareal, Valencia, Sevilla, Lokal derbys og Champions League etc. kan de priser du betaler her være op til 3 gange højere end den pris der er påtrykt billetten du får udleveret!
Tilbage til Hjælp

Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Skulle der opstå nogle spørgsmål eller klager, bedes I kontakte os på helpdesk@ticmate.com eller under "KONTAKT" på vores site. Venligst noter, at alle spørgsmål og/eller klager skal være os i hænde senest 14 dage efter kampdatoen. Modtager vi spørgsmål og/eller klager efter 14 dage, kan vi ikke garantere vi kan være behjælpelige på nogen måde!
Tilbage til Hjælp

 

78 75 53 77 78 75 53 77 E-mail E-mail
Varekurv